Friday, February 12, 2010

http://www.shoptimes.nl





Yazbukey for Ladurée


De stad Parijs heeft de Ottomaanse zusjes Emel en Jazmin aka
Yazbukey zó geïnspireerd, dat ze een hele collectie aan the City of Love hebben gewijd. Sieraden met champagneflessen, eiffeltorens en – my oldtime favourite – items voor Ladurée. Je weet wel, die heeeerlijke, boudoir-esque banketbakker!

Echt, Parijs verlaat ik niet zonder een groen tasje aan mijn arm vol met thee, chocola, geurkaarsen en macarons van Ladurée. En alles bewaar ik.. tasjes, doosjes, vloeipapier, servetjes – can’t help it – alles ziet er zó mooi uit. Dus toen ik deze op Ladurée geïnspireerde onderzetters, kettingen en broches van Yazbukeytegenkwam dacht ik alleen maar: Gorgeouusss!

Plexiglas ketting met theepot €80, plexiglas broche met hond €60, plexiglasonderzetter €83 (via Colette.fr)

Yazbukey Valentijnsbox met 6 macarons, €15 (via de Ladurée winkels)

www.yazbukey.com

No comments:

Post a Comment