Friday, February 12, 2010

http://nenz.web-log.nl

Yazbukey_x_laduree_coasters_and_nec

Ja: ik ben mij ervan bewust dat NEnz-lezers die helemaal niets ophebben met macarons of de hemelse patisserie Ladurée, nu vast achter hun computer zitten te verzuchten: "God, NEnz, neeee! Niet wéér dat f*cking Ladurée!". Tegen die lezers zou ik graag willen zeggen: het spijt me, maar ik kan er niets aan doen. En ga er zelf eens heen voor een boîte met prachtig gekleurde koekjes en je bent om. Trust me.
Dus als u het niet erg vindt, ga ik dan nu verder met mijn jubelzang.
Want read this! Yazbukey; dat sieradenlabel met kettingen en broches met daarop o.a. de beeltenissen van Yves-Saint Laurent, Michael Jackson & Karl Lagerfeld, dat label dat laatst al zo'n kittig roze doosje slash tasje in roze-met-zwart lakplastic ontwierp voor je macarons, toont nog wat meer liefde voor de Parijse patisserie. Yazbukey schiep namelijk een ketting met theepot waarop het logo van Ladurée prijkt. En alsof dat nog niet genoeg was, zijn er ook onderzetters naar onvervalst Ladurée-ontwerp. Jawel. Met daarop de chat & chien uit de 'Charms'-lijn, een medaillon met logo en in de vorm van Ladurée's beroemdste taartje: de réligieuse. Als ze niet zo verrekte duur waren (83 euro per stuk, mind you) zou ik ze allemaal aanschaffen voor mijnteaparty-genot. Maar ja, het blijft voorlopig dus bij dromen...

Te koop via Colette.

No comments:

Post a Comment