Friday, October 9, 2009

2'debir/http:/ereleryurek.blogspot.com

26 EYLÜL 2009 CUMARTESI

CUMARTESİ SOHBETLERİ VOL.21- EMEL KURHAN/YAZBUKEY/TASARIMCI/BLOGGER/MUHTEŞEM İNSAN


emel kurhan'ı anlatmaya gerek var mı bilmiyorum. yazbukey olarak emel ve yaz'ın başarıları ve tasarımlarını bilmeyen yok. ben emel'i tanıyorum ve de blog'unun da takipçisiyim. bugüne kadar burada yaptığım sohbetlerin belki de en güzellerinden birini yaptım emel kurhan'la ama internet'in gazabına uğradı ve ilk bölümü resmen uçtu. nasıl moralim bozuk, anlatamam. şimdi o soruları ve cevapları daha özet gibi aktarıyorum. bir solukta yaptığımız sohbetin canlı ve akıcı tarafı maalesef yok ilk bölümde. en kısa zamanda tekrar etmek istiyorum. tabii ikimiz de aynı mood'u yakalarsak..

erel: emelcim zac posen'le işbirliğiniz müthiş oldu. blogundan da takip ediyorum. çok da hoşuma gidiyor orada yazdıkların biraz anlatsana o hikayeyi?
emel: evet, biz paris'teydik ve her şey aniden oldu. bir anda new york'ta bulduk kendimizi. çok güzel bir deneyimdi.
erel: peki ben seni biraz da bizim klasik 2'debir sorularıyla meşgul edeceğim, hazır mısın?
emel: hazırım. gönder soruları..
erel: neye bağımlısın?
emel: aşka.
erel: silahların neler?
emel: aklım galiba..
erel: saklı iyi tarafın?
emel: saklı iyi tarafım da kötü tarafım da ortada..
erel: en tehlikeli fikrin neydi?
emel: kalbimin sesini dinlemeyip, yanlış bir aşk hikayesi yaşamak..
erel: en sevdiğin koku?
emel: yasemin kokusu, yağmurdan sonraki toprağın kokusu...
erel: insanlara önermek istediğin nedir?
emel: hangi konuda?
erel: herhangi bir konu olabilir. sen seç..
emel: hmmm... anın tadını çıkartmayı bilsinler.. bir de şimdi cafe'nin taglietelle'sini öneririm..
erel: öyle mi, hemen gidip deneyeyim o zaman..
emel: kurabiyeleri de güzel

erel: onu da denemedim. ben çorbalarını severim..

12:48Emel
evet!! mercimek ozelikle
gel bunu yemek soylesisi yapalim
12:48Erel
hahaah.. ama son 2 sorum kaldı, sormadan edemem..

12:48Emel
devam devam
ben iyice isindim bu ise
12:48Erel
hahahaha...dünyadaki rolün nedir?

12:49Emel
bir rolum olmasi gerekiyorsa illa ki hikaye anlatmak derim
12:49Erel
yazıyı da seviyorsun sen, onu farkettim..

12:50Emel
evet!!yeni yeni keşfettim bu yazı olayini
12:50Erel
moda ve yazının birleştiği masalsı kitaplar, nasıl olur? yoksa daha edebi şeyler mi?

12:50Emel
aklima ne gelirse
12:51Erel
kitap yazmalısın..

12:51Emel
hafifligi seviyorum.yazdim bitti
aaaaa!!!! gelecek palnlarimda var!
12:52Erel
ne güzel.. bu arada hesapta olmayan bir soru soracağım. çok fazla ortaklık olduğu için, senin burcun ne?

12:52Emel
terazi
12:52Erel
buyurun, hava grubu olduğu kesindi zaten..

12:52Emel
hihihii!
12:52Erel
heheheheh.
.
12:52Emel
ben çok sevdim bu sohbeti
12:52Erel
ben de:)

12:53Emel
senin burcun ne erel hanimciğim?
12:53Erel
ikizler tabi ki..

12:53Emel
aaaa bayilirim!
12:53Erel
eveeettt.. ben deee

12:53Emel
en yakin kardes burç
12:53Erel
aynen, aynen..

12:53Emel
12:54Erel
son soru: dünyanın en güzel yeri neresi, sevgilinin kürek kemiği de olabilir.. :)))))

orda mısın?
12:55Emel
dusunuyorum guzel bir soru
herhalde benim icin en guzel yer iyi ve huzurlu hissettiğim yer.
su an cok iyi
en guzel yerdeyim
senin neresi?
12:57Erel
ne güzel.. biliyor musun, hissediliyor bu.. benim için kızımın boynu, gümüşlük'teki lavantaların arasında, bir özlem olarak hatırladığım toscana, sienna, arezzo..

12:58Emel
hakikaten çok guzel!!
guzel bir gokyuzu oldugu her yerde olabilir
12:59Erel
evet, evet.. bu sene bana da bir şeyler oldu, başka bir algı, başka bir farkındalık.. seviyorum bu duyguyu..

12:59Emel
ben de!
13:00Erel
araya telefon girdi.. emelcim, inanılmaz zevk aldım bu sohbetten.. çok ender oluyor böyle..teşekkür ederim..

13:01Emel
ben tesekkur ederim! bu cumartesi sohbetleri ayrica cok guzel bir fikir! bravo!!
13:01Erel
içtenliğin için özellikle..

13:02Emel
merci!!
13:02Erel
heyyy.. çok merci... belki bir ara şimdi'de buluşup yemek yiyip sohbet ederiz, ne dersin?

13:02Emel
iste ben buna evet derim!!
super olur
13:03Erel
tamam, en kısa zamanda yapıyoruz.. ben şimdi bu sohbeti hemen blog'a koymak istiyorum, heyecanla.. çok sevgiler, xxx

13:03Emel
youpiie!!guzel bir gun gecir. love,emel
13:04Erel
sen de öyle...xxx

13:04Emel
xxx

No comments:

Post a Comment